Tens problemes per accedir al teu compte? T’ajudem!

1 .Què és Rakuten TV Suscripción?

Rakuten TV Suscripción és el servei de subscripció de la plataforma Rakuten TV, amb el qual tindràs accés al millor entreteniment per a tota la família. El millor catàleg de cinema amb novetats cada setmana, sèries per a tothom i contingut infantil, incloent Disney Movies a la carta. 

Podràs gaudir del contingut de manera il·limitada, quan vulguis i tantes vegades com vulguis. 

Aquest servei de subscripció estarà disponible per a tots els clients que contractin Agile TV a través de Parlem.

2 .Què és Rakuten TV?

És una aplicació que ofereix pel·lícules i sèries a la carta i que inclou el servei de subscripció de Rakuten TV Suscripción i un servei de Taquilla on podràs veure pel·lícules i sèries amb les opcions de lloguer o de compra. 

 

Totes les pel·lícules i sèries de la Taquilla de Rakuten TV són accessibles des de la secció Videoclub d´Agile TV.

 

Rakuten TV, el teu cinema a casa, et permet gaudir de les últimes estrenes i pots accedir-hi tant des d'Agile TV Box com des dels teus dispositius mòbils i tauletes.

3 .Com accedeixo al contingut de Rakuten TV Suscripción des del meu Agile TV Box?

Pots accedir al contingut de Rakuten TV Suscripción obrint l'app de Rakuten TV des de l'accés directe del menú i els destacats de l'aplicació d'Agile TV i des del menú principal a les seccions Aplicacions i Videoclub. 

Després d'obrir l'aplicació de Rakuten TV i sel-leccionar l'opció ENLAZAR, et sol·licitarà el teu usuari (correu electrònic amb què has sol·licitat l'alta d'Agile TV) i la contrasenya que has creat.

Podràs començar a gaudir del servei accedint a la secció de Rakuten TV Suscripción, on trobaràs tot el catàleg.

4. Com contracto el servei de Rakuten TV Suscripción?

Si vols gaudir de Rakuten Suscripción, només cal contractar Agile TV. El servei de Rakuten TV Suscripción ve integrat a Agile TV.

No és possible gaudir d'aquesta promoció registrant-te directament a l'aplicació de Rakuten o des del seu web, sinó només contractant a través de Parlem.

5 .Cal crear un compte per accedir al contingut de Rakuten TV Suscripción?

No, en engegar per primera vegada el teu Agile TV Box, es crea automàticament la teva subscripció a Rakuten TV Suscripción. El compte el creem nosaltres automàticament amb el correu que has proporcionat en donar-te d'alta a Agile TV.

 

Durant el procés d'activació, t'apareixerà una pantalla per informar-te que has de crear la contrasenya.

Si ja ets client d'Agile TV i acabes de contractar Rakuten TV Suscripción, rebràs un correu de benvinguda amb les instruccions per crear la contrasenya.

6. Quin és el meu usuari de Rakuten TV Suscripción?

Per defecte, l'usuari de Rakuten TV Suscripción serà el mateix correu electrònic utilitzat per accedir a Agile TV, llevat que l'hagis canviat després d'activar el servei de Rakuten TV Suscripción.

Si l'has canviat o segueixes sense recordar-lo, pots contactar amb atenció al client de Rakuten, on podran donar-te'l.

7. Quina és la meva contrasenya?

 

Per accedir al servei de Rakuten TV Suscripción, necessites una contrasenya que pots crear o restablir accedint a aquest enllaç. Escriu el correu electrònic amb el qual t'has donat d'alta en el servei, fes clic a Següent i rebràs un nou correu electrònic amb les instruccions per crear/restablir la contrasenya.

8. Puc veure Rakuten Suscripción fora d'Agile TV?

 

Podràs accedir a tot el catàleg de Rakuten TV Suscripción i també a la Taquilla de Rakuten TV tant des d'Agile TV com des de tots els dispositius compatibles. Pots consultar la llista completa aquí.

 

9. Què passa si ja existeix un compte a Rakuten TV amb el meu correu electrònic?

 

Si no tens contractada la subscripció a Rakuten TV Suscripción, només cal realitzar l'activació amb Parlem perquè el teu compte de Rakuten TV passi a ser de subscripció.

 

10. Què passa si tenia una subscripció a Rakuten TV Suscripción amb el meu correu electrònic?

 

Quan posis en marxa l'Agile TV Box per primer cop, et sortirà aquesta pantalla per avisar-te que ja existeix una subscripció amb aquest correu electrònic.

En aquest cas, tens 2 opcions:

 

  • Pots utilitzar el teu compte actual de Rakuten TV Suscripción a Agile TV, però pensa que Agile TV ja inclou la teva subscripció a Rakuten TV Suscripción i estaràs pagant dos cops pel mateix servei.

  • Pots donar-te de baixa de la teva subscripció actual a Rakuten TV Suscripción contactant directament amb qui ho tinguis contractat i activar la nova subscripció inclosa a Agile TV trucant al 1713 (servei d'atenció al client de Parlem).

 

11. Com puc aplicar un cupó?

 

Des del web de Rakuten TV:

 

1. Entra al web de Rakuten TV i busca la pel·lícula que vols veure. Com que es tracta d'un cupó de lloguer, el contingut ha de tenir disponible l'opció Alquilar.

 

2.  A la caràtula de la pel·lícula, selecciona Canjear Cupón i introdueix el codi del cupó al camp de text que hi apareix.

3. Aquest és el missatge que t'apareix si has validat el codi de manera correcta:

4. Un cop finalitzats aquests passos, ja pots gaudir de la pel·lícula, que romandrà a l'apartat VIDEOTECA durant 48 hores.

 

5. Quan vulguis aplicar el cupó, Rakuten et demanarà introduir una targeta de crèdit. Tranquil, no es generarà cap càrrec addicional, però és necessari per llogar o comprar en el futur.

 

Des del teu TV Box:

 

1. Accedeix a l'aplicació de Rakuten TV des de la TV i tria la pel·lícula que vulguis veure. Com que es tracta d'un cupó de lloguer, el contingut ha de tenir disponible l'opció de lloguer.

 

2. A la fitxa de la pel·lícula, selecciona Canjear Cupón i introdueix el codi del cupó al camp de text que hi apareix.

3. Prem Terminar i, a continuació, a la següent finestra, s'aplicarà el descompte corresponent a l'oferta del cupó.

 

4. Un cop finalitzats aquests passos, ja pots gaudir de la pel·lícula, que romandrà a l'apartat VIDEOTECA durant 48 hores.

 

5. Quan apliquis el cupó, Rakuten et demanarà que introdueixis una targeta de crèdit. Tranquil, no es generarà cap càrrec addicional, però és necessari per llogar o comprar en el futur.

 

12. A qui he d'adreçar-me si tinc una consulta sobre el servei o tinc dificultats per crear una contrasenya amb Rakuten TV Suscripción?

 

1. Si tens una consulta sobre el servei, envia un correu electrònic a atenciotecnica@parlem.com

 

2. Si tens dificultats per crear una contrasenya pots adreçar-te al servei d'atenció al client de Parlem trucant al 1713 i seleccionant l’opció de suport tècnic.

 

3. Per informació sobre els contiguts inclosos a Rakuten TV Suscripción, pots contactar amb Rakuten TV.